čtvrtek 29. října 2020

V říjnu na háčku

 

                                      mám rozpracovaný šátek pro vnučku Aličku.

                                               vzor granny square

                                          A další úroda z naší zahrady.



                                Odvahu sníst tuto pečárku jsme nenašli.

                                                       Záhada ?

                   Tento keřík vyrostl na zahradě v rašeliništi vedle borůvek.
                                                   Je to určitě nálet.
                                               Nevíte někdo, co to je ???





11 komentářů:

  1. Maruško, vnučka bude mít pěkný šátek.
    S houbou ani s keřem bohužel neporadím.
    Přeji Ti pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, vnučka bude mít určitě radost. Šátek bude hezký a veselý.👍👍 Moje větší vnučky o háčkované či pletené věci nejeví zájem. Asi puberta. A přitom od mala jsem je oplétala a obháčkovávala pořád. U té nejmladší bych ještě možná uspěla, ale musím se domluvit se snachou.
    Keřík asi zanesli do skalky ptáci, listy jsou mi povědomé, ale netroufnu si říct, co to je.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi pracovitá. Šátek vypadá vesele. S keříkem bych počkala na jaro, co z toho bude. Listy vypadají na ovocný strom. Dej vědět, jak se to vyvinulo.

    OdpovědětVymazat
  4. Šátek začíná vypadat dobře. A na keřík jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, krásný šátek. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, vidím, že tobě jde na co sáhneš! Šátek bude parádní!
    Ty listy jsou mi povědomé, ale co to je nevím...
    Měj pokud možno jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Vnučka bude mít moc krásný šátek.Taky pořád háčkuji,teď papuče a vytáhla jsem konečně šicí stroj a ze zbytků látek si ušiju polštářky.
    Maruško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  8. That is an enormous mushroom!

    I'm sorry I can't help identify your mystery shrub.

    OdpovědětVymazat
  9. Wnuczka będzie zachwycona! Ogród piękny jesienią:)
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, já bohužel také nevím co je to za rostlinku i když je mi trošku povědomá. Šátek bude jistě parádní a těším se až nám ho ukážeš dodělaný v celé své kráse. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  11. Tipuju třešeň. Marie

    OdpovědětVymazat