středa 7. října 2020

Tvarohový koláč


                             Opět inspirace  u Helenky  -  recept je  tady .

                              Jen trošku malá změna. Přidala jsem jahody.

                        A místo lupínků mandlí jsem nasypala mandle sekané.


                       Dnešní rouškové okénko - pro Elišku a spol. do Podola.

                     Užívejte si barevné podzimní dny a hlavně se opatrujte.

 




12 komentářů:

  1. Maruško já mám takovou chuť na ten koláč, že si ho snad zítra upeču.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že mi obrazovka neumožňí kousek koláče ochutnat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, ten koláč vypadá úžasně. Děláš mi chutě 😀
    Roušky opět parádní. Já dnes zkonstatovala, že se mi na těch, co jsem šila, začínají rozpadat gumičky. Možná vyvařováním, nebo jsem použila nějaké starší.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Koláč vypadá dobře, ale vidím i tulipány pod ním. To jsem něco přehlídla nebo jsi dokončila další díl tulipánové soupravy? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je první tulipánová práce už z července.
      https://makra-patchwork.blogspot.com/2020/07/letni-fialova.html

      Vymazat
    2. Vidíš, já hlava děravá...

      Vymazat
  5. Maruško, vše co je s tvarohem mám ráda, hned bych kousek ochutnala.
    Vidím, že pořád jedeš na rouškové vlně.

    OdpovědětVymazat
  6. Koláč od Helenky mám také v hlavě,že ho někdy upeču.Hlavně si vždy vzpomenout,kde jsem četla recept.I s jahodama musí být dobroučký.
    Jsi úžasná,jak pořád šiješ roušky.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, jahodový koláč bych si opravdu dala, vypadá skvostně.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, ten koláč si tedy posunula zase o kousek víš! Jahody a tvaroh - to je vždycky pecka!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, koláč vypadá úchvatně, hned bych ochutnala. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  10. Dneska sladce a tohle je kombinace, kterou mohu.
    A s kávičkou, dokonalé.
    Krásný víkend a zdraví.

    OdpovědětVymazat