neděle 1. listopadu 2020

V barvách podzimu


 Z posledního zbytku kočičkové látky jsem ušila malou taštičku. Rozměry 18x15cm



               Dopoledne chvilku nepršelo, tak podzimní procházka po zahradě.








11 komentářů:

  1. Škoda látky s kočičkami. Už máš jinou favoritku? J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta látka je kouzelná, Maruško!
    Co se deště týče, za mě tedy rozhodně stačí. Zahrada by potřebovala moje ruce, já bych potřebovala slunečný den, abych se mohla tou barevnou krásnou kochat... :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná kočičková taštička.
    Zahradu máš krásně zbarvenou v podzimních barvách.
    Maruško,měj hezké listopadové dny

    OdpovědětVymazat
  4. Taštička s kočičkami je moc pěkná.
    Obdivuji krásné fotky z vaší zahrady.

    OdpovědětVymazat
  5. Podzimni barvy jsou asi ty nejkrasnejsi :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, taštička je roztomilá. 👍🐱🐈
    Zahrada se krásně vybarvila do podzimního hávu.
    Krásné a pohodové dny 🌹

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, krásné kočičky. A zahradu máš krásně barevně vyladěnou. Měj zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Kočičková taška je úžasná <3 a barevná podzimní příroda je prostě nádherná, vždy jsem ty různobarevné listy milovala.

    OdpovědětVymazat
  9. Very cute cat bag!

    Beautiful autumn colours in your garden.

    OdpovědětVymazat