čtvrtek 1. října 2020

K O P R

 

Blog si píšu jako deník. Trochu snad i čtenářky inspirují moje recepty a šití patchworku.

Ale dnes se vyloženě chlubím. Tak pěkný kopr se mi ještě nikdy nepodařilo vypěstovat.
I když některý rok byl kopr slušný, nastoupí mšice a opět z toho nebylo nic.

                                         Zásoba na zimu je připravena.


                                         A ještě koprová omáčka.                   

                Dnešní šítí - opět roušky - pro Amálku, Nikolku a Editku do Brna.

                                           


 

15 komentářů:

  1. Maruško,kopr máš opravdu krásný.Taky jsem si ho kdysi pěstovala na zahrádce,koprovku máme moc rádi.Teď ho kupuji,více najednou a dávám do mrazáku.A opět krásné roušky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Me dva roky nevzesel, letos ano, vyrostl 3 cm a odesel. Ani na okurky nebylo. Uvidime za rok. Mej se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš jej nádherný! A určitě i moooc voňavý.

    OdpovědětVymazat
  4. Môj kôpor ma tento rok sklamal ... ešteže mám dobrú susedku ... cez zimu bez kôpru tiež nezostanem. Marie, ten tvoj je krásny ... A tiež sa chystám opäť šiť rúšky ... Maj sa fajn ... L.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, dobře vím, že kopr někomu roste a někomu prostě ne.
    Máš skutečně parádní úrodu! Mě zásobuje kamarád, koprovku jsem dělala včera :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. paaaaani to je ale krásny kôpor...ja sa už ani nesnažím ho sadiť, vôbec mi nerastie akokoľvek sa snažím..oj a taká dobrá kôprová omáčka...mňam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super úroda!
    A len tak pre zábavu: idem chudnúť, do kôprovky dám menej kôpru 😂
    Paaaa

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, to je parádní úroda. 👍👍👍 Dostala jsem teď chuť na koprovku.


    P.S. U předchozího článku jsem ti napsala ten postřik na buxus. Může se ta informace hodit více lidem.
    Zavíječe zimostrázového úspěšně zlikviduje RELDAN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Máme ještě jeden malý keřík, tak ten snad zachráníme. M.

      Vymazat
    2. Budu držet palce. 👍👍

      Vymazat
  9. Krásná úroda. Hned bych si dala koprovku.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, škoda, že se to nedá poslat. My kopr nemáme, já ho kupuju, protože koprovku milujeme. Hned teď bych si ji dala. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ten kopr je krásný. Z těch fotek úplně voní. Moje tchýně pěstovala kopr tak, že semínka rozhodila všude po zahradě. Říkala, že jen tak se do něj nedají mšice, když jsou rostliny daleko od sebe. A tak jsme pak chodili po zahradě a sklízeli tu i onde kopr. Fakt v něm nebyla mšice.

    OdpovědětVymazat
  12. Kopr, kopr, prrr.
    Miluju vše, co je spojené s koprem a když se někdo ošklíbá nad omáčkou, já si pomlaskávám do taktu.
    Nejlepší koprovku vařil můj táta, byl na omáčky machr a s nadýchaným knedlíkem, bože, jak já se u tvého článku rozvášnila :-)))))

    OdpovědětVymazat