pátek 23. října 2020

Karlovarský knedlík -


   recept na něj mi poslala kamarádka Zorka z patchworkového klubu CHRPA.

                                                         recept je zde

                               Uvařila jsem na zkoušku jen z poloviční dávky.


Knedlík chutnal a rychle zmizel. Už jsem nestačila ani vyfotit s masem a se zelím.

 

              Dnes bylo málo fotografií a tak pár obrázků, jak u nás svítá.

              Děkuji za komentáře k minulému příspěvku a přeji jen zdravé dny.





12 komentářů:

  1. Karlovarský knedlík jsem ještě nezkoušela. Vypadá moc dobře a určitě i dobře chutná.
    Krásné fotky svítání, to já nestíhám, tak spíš fotím západy sluce.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Karlovarský knedlík znám,ale nikdy jsem ho myslím nevařila.Vypadá báječně,měla bych vyzkoušet.
    U nás dnes poprchávalo,východ ani západ slunce se už dlouho nekonal.
    Maruško,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful sunrise photos.

    Best wishes for good health to you and your family.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, přiznávám, že karlovarský knedlík jsem taky nikdy nezkoušela a mnohokrát ani nejedla. Ten tvůj vypadá luxusně. Krásné fotky. Díky a měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, vypadá skvěle! Ráda příležitostně vyzkouším!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Karlovarský knedlík u nás vaří dcera. A vyborný. Naposled s houbovou omáčkou. Já jí jen asistuji. Krájím rohlíky...zkoušely jsme je i jako "koule" varené v páře. A variantu se šunkou a žampiony vmíchanými do těsta. Taky výborné. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho ráda, ale dlouho jsem ho nedělala. Naposledy knedlíčky s houskou a opečenou anglickou slaninou.
    Krásné svítání, příjemnější než mlha a nečas.
    Přeji klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Knedlik máš vydarený, určite moc chutil. Ako som v dome sama, knedlik nerobím, bola to mňamka môjho muža.
    Obloha je nádherná, rada ju pozorujem aj fotím.
    Prajem celej rodinke hodne zdravia!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  9. Marie, knedlík vypadá hodně povedeně, musím se podívat na recept a někdy vyzkoušet. Krásné svítání, to já vídám málokdy. Spíše fotím západy. :o)
    Přeji klidný týden. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Karlovarský knedlík vařívala moje maminka. Já ho ještě nikdy nezkusila. 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, karlovarský knedlík vypadá báječně - určitě jej vyzkouším - nikdy jsem jej nedělala. I tvoje fotky jsou moc hezké.
    Moc zdravím a hlavně v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, karlovarský knedlík vypadá báječně - určitě jej vyzkouším - nikdy jsem jej nedělala. I tvoje fotky jsou moc hezké.
    Moc zdravím a hlavně v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat