pondělí 26. října 2020

Zašité přátelství

 

Látky na tenhle polštář mi zůstaly od projektu červeno-černé tašky pro dceru.

Požádala jsem švadlenky z našeho patchworkového klubu, zda mi můžou věnovat zbytky různých červených látek.


                             Tak mám "zašité přátelství" i v tomto polštářku.

                                 

                         Kamarádky si určitě své látky poznají. Ještě jednou dík.

Minulé roky vždy kolem 15.října přišly ranní  mrazíky a vše na zahradě spálily.

Ale letos vše kvete.                 

                                            


                                            Oleandry jsou obalené květy.


                                           Dobrý vstup do dalšího týdne.




.

14 komentářů:

  1. Obdivuji tvoje oleandry, nase ani letos poradne nevykvetly; meli hodne slunicka, ale noci byly chladne cele leto.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje oleandry, to je nádhera! Stejně jako vše, co vytvoříš.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, ten polštář je nádherný. 👍👍 Máš můj obdiv.
    Stejně tak ti vše krásně kvete. Já už mám přenosné kytky uklizené.

    Na svém blogu jsem ti psala postřik proti přezimujícím škůdcům. Napíšu ti ho pro jistotu i sem - je to instekticid Karate.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško krásný nápad s látkami od kamarádek. A taky krásný polštářek. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc se mi líbí taška i polštářek. A zahrada Ti stále dělá radost.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to je nádhera, krásná taška i polštářek. Nám zahrada taky letos ještě trochu kvete. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, polštář je skutečně parádní a ještě ta myšlenka - krásné!
    Máš pravdu, zahrada jako by letos ani nechtěla usnout, všechno je zelené a bují...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten tedy je! Přímo luxus.... tady kolikrát zmrzly všechny kytky už před půlkou září, a pak zas bylo hezky, poslední roky jsou ale na brzké mrazy skoupé. Naštěstí. I tak už mám ale zazimováno doma všechno co bylo venku.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, pokaždé tvé kousky musím obdivovat, nejinak je tomu i dnes :). I nám zahrada ještě sem tam kvete. Musím brzo zazimovat vše.
    Měj klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško,opět další tvoje krásné výtvory.Jak polštářek,tak i taška.Moc se mi líbí i barvy.
    Už jsem přemýšlela,že když budu zavřená doma 14 dnů,že vytáhnu šicí stroj a ušiju si nějaké poštářky.Látky nějaké dám dohromady.Bude to hokus,pokus.Nějak se zabavit musím.
    Maruško,měj hezké dny ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  11. Beautiful sewing projects, and beautiful flowers in the garden!

    OdpovědětVymazat