neděle 18. října 2020

Jak se něco chystalo - rekapitulace

Zájem o PW vzor z půlených čtverců - vzor tulipán u mne trvá už delší dobu. První tulipány jsem viděla u Bonnie Hunter.

                           Hned mě to zaujalo a ušila jsem si fialový ubrus.

Pak o prázdninách jsem uvažovala o ušití velkého kruhového ubrusu na stůl na terase. 

Ale můj manžel mne přesvědčil, že ten bargello ubrus ( co jsem šila už dávno) je moc pěkný a tolik čas na terase nesedáme, abych šila další.

                           Tak jsem to přehodnotila a ušila 3 různé kousky.

1.polštář ( pro mou paní doktorku)


2.obdélníkový ubrus pro maminku

3. čtvercový ubrus do obýváku

Jeden patchworkový vzor a pokud se jinak poskládá, vzniknou různá dílka.

Který ze 4 různých výrobků se vám líbí ?



 


 


 

 


13 komentářů:

  1. Maruško, tady je těžké vybírat, protože se mi líbí všechny. 👍👍 Máš můj obrovský obdiv za tak nádhernou práci.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě se sice líbí všechny, ale nej je pro mne ta kruhová spirála! Už proto, že když jsem se učila spirálový píchaný patchwor, byla to děsná dřina mít to stejnoměrný a bez mezer. Tohle je asi trochu jiné, ale prostě klobouk dolů...

    OdpovědětVymazat
  3. Těžko vybírat nejhezčí, ale asi ten polštářek. Ani nevím proč... J.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jsou krásné, vybrala bych si polštářek.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,nedokážu vybrat.Líbí se mi všechny moc,možná je hodně zajímavý ten kruhový ubrus na terase.Obdivuji.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, krásné jsou všechny, ale nejvíc mě zaujal ten ubrus na terase. Obdivuji tvoje tvoření. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  7. No, páni! Maruško, to je nádhera! Obdivuji tvou šikovnost, to, jak pracuješ s barvami...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. I like them all, but the square tablecloth in your living room is probably my favourite of your tulip designs. The spiral bargello tablecloth on the terrace is amazing!

    OdpovědětVymazat
  9. No Maruška, všetky tvoje práce sú prenádhernééé! Vybrať si niečo, to sa ani nedá len tak mirnix-dirnix, ale obrus teda asi vyhráva.
    Páááá

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny jsou nádherné, ale nejvíce se mi líbí poslední. Možná je to ale tím, že scrapové věci vypadají nejlíp, když jsou focené jakovy více zdálky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, tolik práce, fůra trpělivosti a preciznosti. Nádhera. Mě se nejvíce líbí ten poslední. Měj klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  12. I like them all but maybe the pillow is my favorite :)

    OdpovědětVymazat