pondělí 28. září 2020

Ze zahrádky...

dnes poněkud smutně. Ještě vloni jsme úspěšně bojovali postřikem proti zavíječi zimostrázovému.

  Ale letos, ač kolem něj denně chodíme, jsme ten útok housenek nepostřehli včas.

                                                     Manžel vzal pilu 


A teď už můžeme jen doufat, že buxus třeba ještě obroste z těch malých výhonků.

  A abych nekončila tak pesimisticky - papriky nám dělají radost. Daří se jim.




                Ještě trochu dnešního šití. Roušky pro vnučku Esterku do školy.


                                         Přeji všem klidný sváteční den.








11 komentářů:

  1. Jejda, škoda rostliny. Ale výhony vypadají nadějně.
    Přeji hezčí a veselejší dny, než je dnešní počasí.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi před dvěma lety mi buxus taky napadla ta potvora, takže jsem ho musela uřezat. Už mám asi třicet centimetrů vysoký stromeček a daří se mu dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, řešila jsem podobný problém a buxus zachránila. Nemůžu si ale vzpomenout na název prostředku. Zítra se podávám ve sklepě a ještě napíšu. Každopádně je to škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Buxusu je škoda, snad zase obroste. Máte pěknou úrodu paprik.
    Moc se mi líbí roušky s kočkami a čápy. Když už je musíme nosit, tak ať jsou pěkné.
    Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, já mám zatím buxusy Ok, ale neustále kontroluji, eventuálně obírám a stříkám...
    Ovšem papriky mohu jen závidět.
    A roušek se jen tak nezbavíme, ale Esterka je bude mít parádní!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, my jsme asi pred 2- 3 roky porazili asi 8 skoro 20tiletych buxusu, ze stejneho duvodu. Asi 6 -7 jich znovu vubec neobrazilo, jen jeden vypada, ze to prezil. Misto tech zbylych je
    V zahonku zlatobyl a 2 komule. Vlastne to jsou same nalety. Papriky mas vystavni. 😀 J.

    OdpovědětVymazat
  7. No jen doufám, že až sem k nám se ta mrcha nedostane, protože by mě švihlo. Mám před domem pracně vypěstovaný rantl o který bych tedy hodně nerada přišla....

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško,tak to je děs,to jsem snad ještě neviděla.Snad se buxus vzpamatuje.Roušky pro vnučku jsou krásné,Já už je nešiju,nějak se mi zhoršily ruce a nejsem schopná srovnat látku pod jehlou v šicím stroji.Jsem ráda,že mohu háčkovat,to mi naopak prospívá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, taky jsme zkoušeli, ale buxus už neobrostl, už jsme jen museli nahradit. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Zdědila jsem na zahradě dva skvosty, skoro třicet let staré, nádherně tvarované buxusy, jeden jsme také museli sundat.
    Je to marný boj, stále dokola, postřiky mne stály hromadu peněz, ale ostatní na to kašlou, tak to podle toho vypadá. Já už nové nechci.
    Kaktus jede, já jsem ho včera přinesla z venku, tak čekám, minulý rok byl květ na květu.
    Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Pozdě, ale přece - Maruško, postřik, který hubí zavíječe zïmostrázového se jmenuje RELDAN. Já ten svůj díky němu zachránila.

    OdpovědětVymazat