pondělí 21. září 2020

Nedělní pečení

          Na blogu u Helenky jsem našla zajímavý recept na úpravu králičího masa.

              recept http://sincerehelena.blogspot.com/2020/09/zajeci-kralici.html

                ale moji chlapíci rozhodně řekli -  prosím , hořčici néééééééééé 

                                 

                Tak králík pečený jen se slaninou, tymiánem a cibulkou.

      Příloha - bramborové knedlíky špalíčky a kysané a sladké dušené zelí.

                                                        Všem chutnalo.

                                          A ještě moje oblíbené pivo.

                   Přeji klidný vstup do dalšího zářijového týdne a opatrujte se.

P.S. díky za komentáře k minulému příspěvku



9 komentářů:

  1. Maruško, to musela být dobrota. Králíka máme rádi, ale už dlouho u nás na jídelníčku nebyl. Těžko se shání.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Králíky mám ráda jen živé, ale to pivko bych si dala:-) Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, já bych tedy klidně dala i toho tvého králíka! Vypadá skvěle a ty špalíčky... dlouho jsem je nedělala :o)
    Děkuji za reklamu a přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško,děláš chutě.Králík vypadá úžasně.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, králíka už jsme dlouho neměli a ten tvůj vypadá naprosto luxusně. Hned bych si dala. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten vyzerá fakt mňamkovo, hneď by som sa zahryzla!
    Trocha mi to pripomína detstvo, mávali sme zajka dosť často :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  7. takové hody se někdo měl ♥ ja chci dělat Svíčkovou a pozvat celou rodinu :)

    OdpovědětVymazat