úterý 15. září 2020

Rakytník

 

                                                 Naše první úroda.


                                                          Džem

                                       Slupky a jádra ještě suším na čaj.

                   A od šicího stroje - od jara k dnešnímu dni ušito 190 roušek.


                 Doufejme, že školy hned tak nezavřou a vnoučata roušky použijí.




14 komentářů:

  1. Rakytník se rozhodl před dvěma týdny zasadit i můj malý synovec, tak asi budeme za nějakou dobu potřebovat recept na mermošku:-) Také zase rouškuji-pro kolegyně a rodinu. No, snad to brzy nějak skončí. Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  2. Rakytnik ma sestra, ale myslim, ze takovou urodu jeste jeste nemela. Ja se chystam na sipky, taky uz se vybarvuji. Ususeni jader a slupek na caj bych z nich asi taky mohla, to je dobry napad.J.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,to jsi měla pěknou úrodu.Rakytník je zdravý.Já si kupuji čaj.
    Roušek se hned tak nezbavíme a tak určitě uplatnění najdou.Také jsem vybavovala vnučku na internát,aby měla pořád na výměnu.
    Přeji Ti hezké dny babího léta

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, parádní úroda! Ale co se tobě na zahradě nedaří...
    Smekám před počtem roušek, je to veliká pomoc, mít je takhle nachystané, spotřeba je veliká...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Když slyším rakytník, vzpomenu si jak jednou přišel syn domů ze školy (chodil tehdy do zahradnické) celý oranžový, ulepený a šíleně naštvaný. Když jsem se opatrně zeptala cože se stalo, jen zavrčel " Rakytníková sklizeň". Později z něj vypadlo, že byli sklízet na nějaké plantáži. A protože už byl hodně zralý, tak na ně stříkala šťáva.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná úroda. Nepatřím k vyznavačům rakytníku. Jednou jsem si na trzích koupila sirup ve snaze podpořit imunitu a musím se přiznat, že mi nechutnal.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní úroda. A roušky jsou potřeba. Taky budu zase šít.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, rakytník jsem snad na živo ještě neviděla. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Přijde mi, že se nenápadně vkrádá do našich domácností, potažmo zahrad. Je to velice zdravá záležitost a hlavně čajík mám ráda s medem.
    Přeji nám všem, aby roušky pomáhaly, přeji také hodně slunce a pohody, krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  10. Wspaniałe zbiory owoców rokitnika:)
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná úroda. Voní podzimem. Já teda roušky už nepočítám. Šiju je stále na požádání, ale je pravda, že nerada.

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní úroda. Sousedka z něj dělává sirup a je výborný.
    Marie, přeji Ti pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Rakytník sa mi vo forme džemu veľmi páči, škoda, že ho nezoženiem. Rúška deti využijú, u nás teda musia mať aj v škole. AJ u nás to však ide k zlému, hrozia reštrikciami a to začnú školami. Drž sa pri zdravíííí!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško - to je výsledek - jsi pilná včelička. Přeji i tobě a všem blízkým hodně zdraví - to je nyní nejvíce potřeba. Iva

    OdpovědětVymazat