neděle 6. září 2020

Roušky ? Roušky !

                                     Celý první týden v září jsem je opět šila.

 


                 
         Vyzkoušela jsem nové střihy a materiály.          

                   Vnučka Esterka dojíždí do nové školy autobusem MHD.

Jednu čistou roušku do MHD ráno , jednu ve škole a jednu na zpáteční cestu. To je patnáct kousků na týden.

 
      Na čisté roušky do aktovky jsem ušila pouzdro.
 

          Na použité roušky jsem ušila pytlíky. Ty půjdou s rouškou do pračky.

Prosím, máte někdo radu, v čem přepravit použité roušky školáků domů.      Plastová krabička pro její rozměry byla zamítnuta. Tak zatím ten pytlík.

             Závěrem pro radost jedna růžička z naší zahrady. A opatrujte  se.




10 komentářů:

  1. Maruško jsme na tom podobně, šila jsem jich asi 25, pro nás a sestřinu rodinu. Taky jsem zkoušela nový střih, ale ještě jiný než ty. A prosím Tě, jak ten tvůj pasuje? Už jsem po něm taky koukala, že ho zkusím. Na špinavé roušky používám igelitový sáček z IKEA s takovým tím uzávěrem, dělají je v různých velikostech. Měj se hezky, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Také se na ně chystám. Do práce naštěstí MHD nejezdím. Ale kdo ví, co nás ještě čeká.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, dřív by si šila nový pytlík na cvičky a teď...
    Na použité roušky používám igelitové sáčky se zipem.
    Měj hezky den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful rose! It is good we have skills to sew masks for the people we love, to keep them safe.

    OdpovědětVymazat
  5. Šité roušky máme ještě od jara a teď víc používáme ty jednorázové. Ale my už nemusíme denně do práce, na to jsou lepší ty šité, které se dají vyvařit a vyprat.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško,jsi velmi pilná.Já jsem šila narychlo roušky pro vnučku,která je na internátě na Vysočině,aby si je nemusela přes týden prát.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  7. Bardzo ładne, kolorowe maseczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, ty se ale oháníš. Moc se mi líbí a nejvíc ta první. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten pytlík na použité roušky je výborný nápad. Kdyby nám tak dávali i v práci aspoň 2 roušky na směnu...

    OdpovědětVymazat