čtvrtek 24. září 2020

Do lesa

                                    na houby jsme se vydali po delší době.

                             V nejbližším lese na Rabštejnku řádí kůrovec -

                                            a tolik pokáceného dřeva.

                                                       jen jeden hřib

                                               sotva do bramboračky

Další týden jsme jeli k mamince na chatičku. V lese hned za vesnicí a za hodinu sbírání byl košíček plný.


                                           Tentokrát jsme si pochutnali.

                                           Manžel měl obalované houby.


Já jsem vyzkoušela recept našeho  kamaráda Pavla - smaženice s bramborovým knedlíkem. Neobvyklá kombinace, ale moc mi chutnala.                                          

Ostatní houby jsem namrazila do houbové polévky na zimu.



6 komentářů:

  1. Druhá návštěva lesa vám to vynahradila. Dala bych si houbový řízek i smaženici. Já letos na houbách ještě nebyla a asi se do lesa už nedostanu.
    Měj krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní houbová nadílka. Obalované houby bych si dala taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hlavně,že jste nakonec houby našli.My jsme byli taky v lese,sice ne přímo na houbách,ale projít se,ale manžel zašel hlouběji do lesa a koukal po houbách.Našel tři.Ještě,že nás zásobuje syn a tak už mám nasušenou 5l sklenici.
    Maruško,měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, my byli v pátek s Aaronem u Bělečka, tomu se nedá říkat "na houbách", pochod lesem je hodně rychlý :o) Taky toho bylo tak do polévky, houbařů tam bylo asi víc než hub...
    Byli jste úspěšní, obalového houby jsem neměla ani nepamatuju...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, tak tolik hub už jsem neviděla dávno. Můj muž se každý rok vrací s prázdnou, tady u nás moc nerostou. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná houbová nadílka.
    Maruško, měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat