pondělí 10. srpna 2020

Od pondělí do pondělí -

aneb malá fotovýzva a trochu giwe away

Každý den si vyberu libovolné téma. Vložím do článku jakýkoliv počet snímků, které mi udělají radost, nebo mne něčím zaujmou.

Kdo by se chtěl k fotovýzvě  přidat, může klidně i během týdne. Za týden vnučka Alička z případných komentářů vylosuje blogerku a té pošlu malý ušitý dárek.

Také uvedu seznam blogů, těch co se připojí k fotovýzvě.

Dnešní téma- balóny,

 které přelétly nad naší ulicí. Na smůlu mi došla baterie ve fotoaparátu. Tak něco ještě mobilem.

                                    Děkuji všem za návštěvu i komentáře.                     

5 komentářů:

  1. Páni, tolik balonů? to tam měli nějaké závody nebo byly reklamní? J.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám před sebou ještě dodělat pět témat do výzvy Vendy.Tak zatím nevím,zda se zapojím.Balóny u nás také létají,ale teď nějak zrovna ne.
    Je to paráda je pozorovat.Občas taky končí u nás na poli.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. It is always fun to see balloons flying over.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, tolik balónů pohromadě jsem snad ještě neviděla. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc krásné fotky, musela to být podívaná!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat