neděle 23. srpna 2020

Něco se chystá

 



zatím šiji půlené čtverce 

pokračování příště
naše rozkvetlá bouganvillea

11 komentářů:

  1. Maruško, to jsem skutečně zvědavá, co z té hromady čtverečků bude :o)
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Your tulip blocks look good! I look forward to seeing how you put them all together.
    Lovely bougainvillea, too.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, tak to je velká příprava. To bude asi nějaká deka. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to bude určitě něco krásného !!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,smekám.S tímhle bych si nevěděla rady.Jenom,když si představím tu přípravu a moc se těším na výsledek.To bude zase něco úžasného.
    Měj hezký týden

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Už se těším na celek. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Patchwork se mi moc líbí a jsem ráda, že vidím jak vzniká. Je to hodně pracné, ale výsledek stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  8. Na to bych neměla nervy...., ale je to krásné. Jsem zvědavá na výsledek.
    Marie, přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, ty kouzelnice, já obdivuji tvou práci a trpělivost.
    Ať se daří, těším se na konečné dílo.
    Měj hezký víkend. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Looking awesome and fresh and well organized :)

    OdpovědětVymazat