čtvrtek 13. srpna 2020

FOTOVÝZVA - čtvrtek - šití

 Co mi dělá radost pernamentní ? Je to šití. Dnes pracuji venku na terase.

Připravuji další PW bloky -tulipán.

7 komentářů:

  1. Je prima když můžeš šít i venku. Určitě to bude něco krásného.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale to se to šije s takovým pitným a svačinkovým režimem:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško prima zákoutí. Taky jsem.po nějakém květinovém vzoru koukala, ale napřed musím došít resty. Ať se ti daří šití. J.

    OdpovědětVymazat
  4. That looks like a lovely spot to sit and sew outside!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za náhlédnutí do tvé letní pracovny a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, tak ať se ti pěkné tvoří. I když to je asi zbytečná přání, ty tvoříš krásně vždy.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,jsi moc velká šikulka.A máš krásného koníčka.Kdysi bylo šití také můj velký koníček,teď jsem ráda,když si upravím něco na sebe,aby mně to lépe sedělo.Včera třeba nové kalhoty.

    OdpovědětVymazat