úterý 11. srpna 2020

FOTOVÝZVA - úterý - fuchsie

        Dvoubarevnou krásku jsem koupila v zahradnictví Petro v Mělníku. 

Větvičku červené fuchsie mi daroval kolega J. v práci. Už ji mám asi 12 let. Tahle je odnoží té původní.



7 komentářů:

  1. Krásné fuchsie. Nikdy jsem je nezkoušela pěstovat, ale moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, Petro, tam mají poklady. Jsi dobrá, že ti vydrži tak dlouho, já jsem se asi přes 4 roky nedostala. Tak ať ti krásně kvetou. J

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, Maruško! Mám fuchsie moc ráda!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, krásné fuchsie. Už jsme je delší dobu neměli. Tak možná zase příští rok, měli jsme je dřív několik let za sebou. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to jsou nádherný fuchsie.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné.Fuchsie mám ráda.Loni jsem je měla na balkoně,dala mi je sestra a letos jsem na ně zapomněla.

    OdpovědětVymazat