sobota 15. srpna 2020

FOTOVÝZVA - sobota - grilování



Čevapčiči  nás učil namíchat a grilovat Bulhar Bečev. Poradil jaká použít mletá masa a koření čubricu. Bylo to asi v roce 1969. Takže dávno, dávno.
 
Dříve jsme grilovali na venkovním grilu. Co máme domeček, pečeme v krbu.
                                      Tak nám nevadí ani déšť ani sníh.
Opět se tak rychle vše snědlo, že jsem ani nestihla vyfotila servírování s cibulkou, hořčicí, kečupem, paprikou, rajčetem, okurkou a opečeným rohlíkem.

9 komentářů:

  1. Maruško, nedivím se, musí to být dobrota!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, tak to bych si dala. My už jsem kvůli horku dlouho negrilovali. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, hned bych ochutnala.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško nepodělíš se o recept?

    OdpovědětVymazat
  5. Marie, čevabčiči mi hodně chutná, ale správný recept nemám. To Tvé vypadá skvěle.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš oblíbený recept- 1 kg mletá plec, 0,5 kg mleté hovězí,
      může se nahradit kouskem králičího masíčka, osolit, opepřit+ koření čubrica a trochu piva. Rošt se potře kouskem špeku.Griluje se na žhavém popelu. Koření čubrica lze nahradit horskou saturejkou.

      Vymazat
  6. Maruško,děláš chutě.Takové grilování bych si nechala líbit.Čevabčiči mám ráda a v Bulharsku jsme jedli hodně takové šišky z mletého skopového masa a na název si vůbec nevzpomenu a ty mně taky moc chutnaly,přitom skopové moc nemusím

    OdpovědětVymazat