úterý 4. srpna 2020

A zase ta kočičková


Kosmetická taštička z posledního kousku látky s koťaty a doplněná béžovou potahovou látkou. Rozměr 16 x 16 cm .
A ještě květiny z naší zahrádky.  Ani jsem nedoufala , že hortenzie ještě letos vykvetou. Hodně na jaře omrzly.
Tak vypadaly ještě v květnu.





 

15 komentářů:

  1. Ty hortenzie tedy jsou!!!!
    Krásně zbytkuješ:-) Po pěkné látečce nesmí zbýt ani kousek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje hortenzie vypadaly stejně, jedna kvete, druhá sice obrostla, ale nekvete. Zato žlutý orlíček chytil druhou mízu a je na něm asi 15 květů. Semínka sbírám, pošlu. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje hortenzie byly omrzlé a to, co z nich letos narostlo je daleko větší a krásnější než v jiných letech.
    Prostě příroda si poradí.
    Jsem kočičí, tudíž tleskám.

    OdpovědětVymazat
  4. Dostali jsme od rodičů chatu a zahradu.Naši už na to nestačili tak tam bude moře práce. Doufám že se taky pochlubím kytičkami jako máš ty. A taštička je moc povedená.

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetická taštička se mi líbí moc,kočky miluju.
    Hortenzii máš krásnou,měla jsem také na zahradě,teď ji obdivuji a fotím u sestry.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. The kitten bag is very cute, and your hydrangeas are beautiful!

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, krásná taštička. Já tu tvoji zatím používám na odložení šperků, které často používám. Nechce se mi tam dávat malovátky. Hortenzie je nádherná, tu my neumíme, už jsme ji několikrát zkoušeli. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, taštička je moc pěkná, povedla se Ti. Hortenzie se vzpamatovala a krásně kvete.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné hortenzie, mně letos taky pomrzly a vůbec nekvetou, tak snad příští rok.

    OdpovědětVymazat
  10. Kočičky, to je roztomilost sama!
    A ty mé hortenzie letos takhle dobře nedopadly, ale taky kvetou - trochu...
    Maruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné hortenzie a kočičky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, kosmetická taštička s kočkama je super! Hortenzii mám také krásnou jen k dokonalé kráse jí chybí to, že letos nekvete :-( Měj krásné léto, Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Zachwycająca praca!!! Ogród piękny! Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško s hortenzií jsem na tom byla stejně - a přece rozkvetla.Taštička je krásná. Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou krásné. Hortenzie i koťata.

    OdpovědětVymazat