středa 3. února 2021

Modrá Jawa 350

                            je na panelu kapsičky nové kosmetické taštičky.
 
                                                    rozměr 24 x 22 cm

     
       materiál: panel - bavlna, puntikatá podšívka - bavlna,  zadní díl koženka
 

                                            A co kvete v zimní zahradě ?                                

                                                  červená kalanchoe








11 komentářů:

  1. Marie, krásná práce, ta taštička je skvěle propracovaná. Kalanchoe mi nikdy podruhé nekvete, takže už si ji nekupuji. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, další krásná kosmetická taštička. Mně se moc líbí ty obrázky.
    A obdivuji krásnou kalanchoe, mně se nikdy nepodařila vypěstovat větší.
    Ať se Ti daří.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško krásná taštička. I ta kalanchole. Měla jsem jich snad 10 v různých barvách, předloni mi je napadli nějací škůdci, tak jsem je musela zlikvidovat. Teď mi začíná kvést loni koupená žlutá. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, kalanchoe ti krásně kvete, mám bílou, ovšem ne takhle nádherně rozrostlou. Taštička je hezká. Měj fajn dny. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, další parádní kosmetická taštička. 👍👍 Kalanchoe, čili kolopejka ti kvete nádherně. 🌺 Měla jsem jich několik v různých barvách. Pak mi kamarádka dala novou růžovou, plnokvětou. Byla něčím napadená, rozlezlo se mi to po všech a já je musela bohužel zlikvidovat.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Super kosmetyczka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,tvoje kosmetické taštičky mě moc baví.Mně vykvetla jedna kolopejka,ale padají ji listy.Nějak to s něma neumím.Mám jich doma více,ale zatím za moc nestojí.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat

  8. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, opět nádherná práce, krásně propracované a optimistické barvy. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  10. Další kouzelný kousek!
    Maruško, měj hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat