neděle 14. února 2021

Inspirace u Saiji....

V červnu loňského roku jsem vyzkoušela šití přes papír - podle finského blogu u Saiji odkaz zde.


 

Dlouho jsem váhala , co z čtverečku 4,5 x 4,5 palce ušít. Rozhodla jsem se pro kosmetické pouzdro s kapsičkou na zip.
 

Použitý materiál - bavlna na barevné proužky, tyrkysová sametové látka na lemování a černá koženka.

                                    rozměr pouzdra 19 x 20 cm


A na konec právě rozkvetlé tulipány. Pár cibulek ze zahrady jsem zasadila do květináče a uložila ve sklepě. A teď nás těší svými květy.

Je došitý poslední " kostlivec ve skříni " aneb UFO. A vzhůru do dalších nových projektů.


12 komentářů:

  1. Moc hezký vzoreček, i tulipány. Mě se nikdy nepodařilo je takto urychlit. Vyrostly, ale nevykvetly. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná kosmetická taštička.
    Tobě kvetou tulipány, mně vánoční kaktus.

    OdpovědětVymazat
  3. To je roztomilé:-))) Taky právě likviduji zbytky, ale vůbec nemizí. A kostlivci ze skříně také ne, občas se mi chechtají, když skříň otevřu a mrknu na ně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. You have tulips! Spring must be on the way.

    The pouch is a nice way to use those small blocks.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,to je nádherné a krásné barvy.Přeji Ti další krásné projekty.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško taštička je krásná. Obdivuji.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, to je krásné, až se tají dech. Miluju tyrkysovou barvu, která podtrhne ty další barvičky. Taštička je nádherná. 👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, vidím to duhově;), je krásná.
    Měj hezké dny. J

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, to je krása. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Your pouch looks so good!!! Perfect colors :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za odkaz, ta taštička je super. J.

    OdpovědětVymazat