sobota 6. února 2021

K narozeninám...

 

                   pro švagra Jirku jsem ušila polštářek. Rozměr 45 x 45 cm.

Nevím, jak se ten PW vzor jmenuje. Viděla jsem ho někde na blogu. Pracovně mu říkám karamelky. Připomíná mi balené bonbony karamely.

                                       Další rozkvetlá růžová kalanchoe.




                                                    červená a růžová

                                   Dík za návštěvu a za vaše komentáře.


11 komentářů:

  1. Hezké karamelky i kytky, už aby bylo jaro a kvetlo to i venku. J.

    OdpovědětVymazat
  2. The "caramels" cushion looks good. I love your kalanchoe flowers too.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, krásná práce, připadá mi to složité. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji příjemný relax oslavenci a ještě dokonalejší poležení.
    Krásky v barvách potěší, dají zimě jemný tón.
    Krásnou neděli, Maruško.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, karamelkový polštář je krásný. Máš můj hluboký obdiv za trpělivost a preciznost. 👍👍
    Kalanchoe je krásná.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Wspaniała poducha! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný polštář, určitě udělá oslavenci radost.
    A radost v této době udělá každá kvetoucí kytička. Taky se těším na jaro.

    OdpovědětVymazat
  8. Na karamelkách se budou snít jen karamelové sny.
    Maruško, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat