neděle 21. února 2021

Ještě před týdnem






                                              byla krásná jinovatka




 

                                    

                                             a dnes už vyhlížíme jaro.


 

                                       


 

14 komentářů:

  1. Ptáci ráno koncertují, je to hotová filharmonie.
    Má být krásně teplo a tak snad tvé kouzelné fotky zůstanou jako upomínka na letošní zimu. Pěkný týden, hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Marie, krásné fotky jinovatky, letos jsme si ji užili dosyta. Tak doufejme, že taková krásná zima bude i příští rok. Na jaro se už ale moc těším. :o)
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, jaro ještě ne:-))
    U nás už sníh také pomalu mizí a docela mě to mrzí. Chtěla bych si jej ještě chvilku užívat.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky se vzpomínkou na letošní zimu. U nás už je sníh pryč a zpívají ptáci. Maruško, měj hezké dny. J

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, krásné fotky i u nás je už sníh téměř pryč. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná vzpomínka na jiskřivou zimu, Maruško!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Už aby, už aby! tenhle týden bude zas šeredně zataženo, ale docela teplo. Ale chce to sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, krásné zimní fotky, ale ze všeho nejhezčí je ten petrklíč.👍🌺
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Kouzelné fotografie. Teď už je sníh pryč a všichni se těšíme na jaro.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško,to jsou nádherné fotografie.Já jsem tu námrazu co byla jeden den propásla.Cestovala jsem do Liberce k doktoru a odpoledne díky sluníčku byla pryč.To mě hodně mrzelo.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera! Mám rada prechádzky v takomto prostredí, to sa neviem vynadívať.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  12. Krása, u nás byla víla Jinovatka jen chvíli a slabě, ani jsem ji nsdtihla vyfotit. A dnes pěkná inverze. J.

    OdpovědětVymazat
  13. Vsichni uz cekame na jaro a lepsi zivot :-)

    OdpovědětVymazat