pátek 13. listopadu 2020

Podzimní večer.....

 

     šípkový čaj s medem, makové rohlíčky a poslední letošní maliny a jahoda.

Radost veliká, poštou přišla obálka s nádhernou dečkou od blogerky Helenky

                                                      Helo, velký dík.

 

                                               Už má svoje místečko.

                                            Poslední letošní jiřinka.

                             Děkuji všem, kteří se u mne na blogu zastavili.


16 komentářů:

  1. Maruško, dečku už jsem viděla u Helenky, je moc krásná. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Místo šípkového čaje si dělám zázvor+med+skořice. Na rohlíčky se chystám dneska a jahody bych si ještě dávala, kdyby mi je nekonzumovali přede mnou slimejši! Mě ještě rozkvétá jeden mečík a montbrecie.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, moc děkuji za reklamu, jsem ráda, že se ti dečka líbí, sluší jí to u vás!
    Ty maliny v listopadu, to je vidět zahradnice...
    Měj se moc hezky a ještě jednou děkuji! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Umíš si večer pěkně vyšperkovat, jen co je pravda.
    Dečku jsem už pochválila šikovné autorce, fakt se povedla.
    Příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem míchala letošní první bylinkový čaj, i s šípky, dcera právě peče další dávku rohlíčků -ořechové a makové. Tak si uděláme taky klidný podvečer. Dečka je krásná. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Také doma pořád medujeme,máme med od kamaráda.
    Já jsem si konečně koupila mletý mák a dělala na víkend koláčky.
    A dečka je nádherná.
    Měj hezký nový týden Maruško

    OdpovědětVymazat
  7. Ty makove rohlicky vypadají moc dobre, z jakého testa?
    xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, zkoušela jsem tento recept :
      http://www.michaelarau-dobrouchut.eu/2020/11/betciny-krehke-rohlicky.html

      Vymazat
  8. Maruško, krásné tvoření, a bačkůrky z předešlého příspěvku se mi moc líbí.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, nastala doba čajová a když je k ní báječné pečivo, nemá to chybu. 👍 Dečka je parádní, moc se povedla.
    My víkendu zazimovávali zahradu a vyryli jiřiny. Květy si odnesla nejmladší vnučka. A pak se s bráškou podělili o poslední plody ze zahrádky. Dokonce jsme našli na keříku i pár borůvek.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško to jsou samé dobroty. Makové rohlíčky přímo zbožňuji a maliny také ...mňam . Dečka od Helenky je luxusní , ale nic jiného bych od ní nečekala. Helča je profík 🙂

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško to jsou samé dobroty. Makové rohlíčky přímo zbožňuji a maliny také ...mňam . Dečka od Helenky je luxusní , ale nic jiného bych od ní nečekala. Helča je profík 🙂

    OdpovědětVymazat