středa 4. listopadu 2020

Zazimování

 


muškátů a fuchsií včera odpoledne.


                                     Založení odnožů muškátů na příští rok.

                                      Použila jsem návod podle Signory

                                 Zimoviště muškátů v místnosti pod terasou. 

                          Jediný truhlík, který je v bytě - na okně v chodbě.

                                            Klidné podzimní dny všem.

                                    



10 komentářů:

  1. Maruško, když vidím ty ostříhané květy, naprosto rozumím tomu, že máš jeden neostříhaný truhlík na okně. Je mi pokaždé líto, když musím tu parádu zlikvidovat, ale už přišel čas. Má se rapidně ochladit.
    Moc držím palce, aby se ti muškátové řízky ujaly a příští rok dělaly radost. 👍
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, škoda ich, ešte kvety majú a tie nádherne zelené listy!
    Ale si sa postarala, aby si ich mala krásne aj na budúce leto, to sa mi páči. Ja si každú jar kupujem nové :-(
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přesně takové pocity mám taky. Letos jsem opět nerada stříhala květy muškátu a fuchsií. Mám zazimováno podobně.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško i tobě krásné podzimní dny. To je mne vždy líto, když se musí stříhat. Fuchsie mají krásnou barvu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. It must be a sad time in the garden to cut back all those plants. It is nice that you can still enjoy some in the house, and you will have lots of plants ready to plant out in spring.

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že i mě Alenka inspirovala a zkusila jsem udělat pár řízků... Uvidíme!
    Fuchsie z těžkým srdcem každý rok likviduji, prostě je nemám kde mít, respektive nemám místo, kde by se jim v zimě líbilo...
    Maruško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Mně muškáty na balkoně pořád krásně kvetou,takové nebyly ani v létě a zrovna včera jsem si říkala,že je tam ještě nechám.Ovšem dnes ráno se hodně ochladilo a tak bude asi stěhování.Jenže kam s nima v paneláku.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Rozmohl se nám tu takový nešvar ... nikomu se oprávněně nechce do podzimu, ani těm muškátům :)))
    Krásný víkend, Maruško.

    OdpovědětVymazat
  9. I já už zazimovala a nařízkovala. Hezký víkend měj, Maruško. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Drzim palce, at se ti nove rizky uchyti. J.

    OdpovědětVymazat