neděle 7. června 2020

Romantickou kosmetickou taštičku

      jsem ušila pro Daníkovu třídní paní učitelku na konec školního roku.
                                 Bude to poděkování za její trpělivost.
     Daník půjde do školy už jen pro vysvědčení. Učit se bude zatím stále doma.


   Už jsem si myslela, že s šitím roušek končím, ale je o ně stále zájem. Tyto 4 
 pocestují na ČVUT do Prahy. ( Počet ušitých roušek - 160 kusů)

              Na konec dnešního příspěvku nebudou květiny, ale dvojitá duha.
          Děkuji všem za komentáře k minulému článku a přeji krásnou neděli.





6 komentářů:

  1. Taštička je parádní, moc pěkné složení barev ...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná duha!!! Přeji příjemnou neděli. Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,další krásná taštička v pěkných barvách.Chtěla bych být paní učitelka.Duha teď u nás byla tři dny po sobě a jeden den dokonce 2x.Fotila jsem,ale mám ji vždy jen kousek.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, ta taštička je nádherná. Taky dám dnes na blog duhu. A dvojitou se mi taky povedlo jednou nafotit. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, další úžasná taštička! Letos si pozornost na konci školního roku zaslouží učitelé, rodiče i děti.
    Roušky budou zřejmě součástí naší garderóby...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. The rainbow is a beautiful sight.

    Lovely bag for the teacher.

    OdpovědětVymazat