pátek 19. června 2020

Kam s ním ?

 
Kdysi jsem od sestry dostala pouzdro na mobil. Nyní jsou ale telefony větších rozměrů. Přemýšlela jsem, jak hezký obal i s uchem využít.
    Ušila jsem malou taštičku ( rozměr 16 x 16 cm). Vyšívala černou perlovkou.

                                    Na kroužky jsem připnula karabinky.
                             Taštičku dostala dcera dodatečně k svátku.
          Bude ji nosit do botanické zahrady. Přední kapsička se bude využívat
                                               pro uložení pernamentky.


                         Přeji klidný nastávající víkend, ať nás déšť moc netrápí.
 


9 komentářů:

  1. Maruško,to je další krásná taštička.Já bych takové upotřebila hned dvě.Když jdu se psem na procházku,nemám kam dát mobil,klíče,kapesník a pytlíky na extrementy.Uvažovala jsem i o ledvince,jde zase do módy.Nesmím o tom jenom psát a hned si koupit látku,zip a šít.
    Měj hezký víkend.Asi proprší

    OdpovědětVymazat
  2. Ale to je hodně chytré!!! Skvěle jsi to vymyslela. Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné využití, a určitě dcera najde víc možností. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ślicznie i bardzo pomysłowo! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc pěkný nápad. Taštička je originální. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad! Ja obdivujem tvoje šitie, si v tom výbornáááá!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad, Maruško!
    Doufám, že i vy nemáte žádné škody a užijete si pěknou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Prima nápad.
    Měj hezké dny Maruško.J.

    OdpovědětVymazat