středa 24. června 2020

po dlouhé době..... napsala Martina na svém blogu

                                 už dlouho jsme na blogu nehráli žádnou hru.
                      Tentokrát to bylo o obrázky, které namalovala Martina.
                                         odkaz na článek je tu.
     Tak jsem zkusila štěstí a napsala komentář. A ejhle, byla jsem vylosována.
Už zdobí v mé šicí dílničce. Mám z něj velikou radost. Nevím proč, ale když se na obrázek podívám, vzpomenu si na mou babičku Mařenku. Sice měla malou zahrádku, ale nikdy tolik jablíček. Tak nevím proč.

                                    a jako téměř vždy na konec - kytičky
                Rozkvétá žlutý eremurus, to znamená, že se blíží prázdniny.
             

   

8 komentářů:

  1. No paráda!!! Pro obrázek jsi vybrala optimální místo.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,krásný obrázek jsi vyhrála.Ty žluté kytičky vůbec neznám,ale jsou nádherné.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Ať Tě obrázek dlouho těší. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, gratuluji k výhře, dala sis obrázek na hezké místo.
    Kochám se těmi květy - impozantní!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc děkuji. Děkuji i za včerejší překvapení ve schránce, určitě dám na blog. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Congratulations on winning the painting. It is nice to see your sewing area.

    Your eremurus flowers are stunning!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Maruško, moc gratuluji k výhře krásného obrázku. Já jsem také obdržela dárek od Martinky a udělala mne jím velkou radost. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k výhře. Obrázky od Martiny těší, také u nás jeden visí. R.

    OdpovědětVymazat