úterý 9. června 2020

Inspirace u Saiji

Na finském blogu patchworkářky Saiji -  odkaz zde  - byl zajímavý projekt z uzoučkých proužků 3/4 ". Vyzkoušela jsem si také ušít.
                                deset proužků - čtyři barevné kombinace

Místo papíru jsem šila na perlan. Ten jsem po ušití ponechala- nevytrhávala.
                                    Rozstříhané čtverce po úhlopříčce.
                                   Co bude z  PW bloku 4,5 " ještě nevím.
                  
                                      A květiny závěrem článku.

                                          Béžový eremurus už kvete.
                                               Žlutý se také chystá.



14 komentářů:

  1. Tak to je ale drsné!!! Takové pidi!

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,to je nádhera,ale hodně pracné.To bych vůbec nedokázala.je to piplačka,ale výsledek stojí za to.Jsi moc šikovná.
    Květinky na závěr jsou opět krásné.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. It’s so great !!! Love the colors you used. Thank you for making it, it means a lot :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc dobře. Určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jo, to vypadá dobře, ale je to dost pidi. Jsem zvědavá, co z toho vyrobíš. Perlan neznám, ale asi se po něm poohlédnu. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, perlan je netkaná textilie. Používala jsem do roušek, jako filtr.

      Vymazat
  6. Sweet patchwork, and beautiful flowers.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezoučký bloček, pokud bys ho nepoužila třeba na taštičku, tak můžeš na obal na knihu, na pouzdro na brýle, mobil..J.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné, Maruško! To jsou všechny barvy léta!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Sakryš, to je tedy pěkná piplačka, ale! vypadá to moc hezky. Eremurus mi po roční přestávce také pokvete, i když ze tří jen jeden. Pěkně mi je v zimě přehrabal krtek, jeden mi asi úplně zničil. Mám jich sazeno pět, jeden zřejmě padl v plen krtkovi, čtyři vylezly ale jeden uhnil a tři vydržely. No aspoň že jeden pokvete. Ale co mi udělalo radost, že mi opět po roční přestávce pokvetou kalokvěty, sice v každém květináči po jednom květu, ale pokvetou!

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, ten patchwork z proužků je nádherný. Moc se povedl a já obdivuji tvou trpělivost. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  11. Je to moce hezke, ale nevim jestli mam tolik trpelivosti :-)
    xx

    OdpovědětVymazat
  12. Ty proužky jsou dokonalé. Jdu se podívat na ten blog. Jana

    OdpovědětVymazat