neděle 9. června 2024

Čas růží

 

                      Málem už odkvetly, než jsem stačila vložit fotky na blog.







                                                  Stále mi dělají radost.


8 komentářů:

  1. Moc ráda tě tady vidím, Maruško a obdivuji se té kráse!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Růže mi teprve rozkvétají.
    Krásně je u Tebe na zahrádce.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško máš nádherné růže. Já jsem zrovna dvě minulý týden sázela.

    OdpovědětVymazat
  4. Vzhledem k tomu, že mi na jaře všechny namrzly, teprve teď mají nová poupata, tudíž mi budou dělat radost trochu déle. I když mi mnoho růží odešlo do věčných lovišť. Takže budu muset něco zas dokoupit....

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško máš krásné růže, mě letos ta největší a nejhezčí stůně, bojím se že odejde... Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to je krása, nám také kvetou všechny keře, tedy jeden ještě ne. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat