čtvrtek 2. května 2024

V máji

 

                                   všechen můj volný čas pohltí zahrada.


 

 Nepamatuji se, že bych 2.května měla na zahradě rozkvetlé růže. Je to letos divné jaro. Nejdříve velké teplo, vše rozkvétalo. A pak přízemní mrazíky.


     Marně jsem se radovala z rozkvetlých ořešáků. Vše zmrzlo. I hroznové víno.



                  Květinky snad mráz přežily dobře. Až na popálené hortenzie.




               Zeleninová zahrada je zatím OK. Ve skleníku mráz neublížil.

             Brambory jen mírně spálené. Přihrnutá hlína na řádky asi zachránila.



                       A teď se už těšíme na májové deštíky, aby bylo dost vláhy.


5 komentářů:

  1. Všechno parádní, ale hlavně ten skleník. Tak velké saláty ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, krása. Nám teda růže ještě nekvetou. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Také koukám,že už ti kvetou růžičky.Bohužel mráz udělal všude velké škody.Zahrádku máš ale krásnou.
    Maruško,měj hezké májové dny

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, děkuji za nakouknutí do tvé krásné zahrady. Letos to je fofr...
    Měj hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hortenzii mám taky pěkně spálenou, jsem zvědavá, jestli se vzpamatuje. Růže mi ještě tedy nekvetou a pivoňky mají zatím ještě dost zavřená poupata.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat