neděle 18. srpna 2024

Letní čas

 

                                                 si užívám na zahradě
                                                s vnoučaty v bazénu

                                        a u sporáku a zavařovacího hrnce
 


                  





           A i na šití bylo trochu času. Polštářek 49 x 58 cm - vzor mlýnské kolo.

                                                     To je moje léto.

                                        Hezké dny všem čtenářům blogu.


9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že se fakt urodilo :).
    Hezké léto

    OdpovědětVymazat
  3. Jak vidím, léto je u vás v plné síle!
    Moc krásné polštářky, zásoby na zimu parádní a ten kaktus - zrovna včera jsem na tebe myslela, že ty ho máš jistě krásný - ten můj mě po letech opustil...
    Maruško, přeji hezký zbytek léta! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. A až se tě zima zeptá, co jsi dělala v létě... Budeš připravena.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prostě léto ! Relaxuješ, tvoříš, zavařuješ......
    Přeji hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle kaktus mi kvete mezi lednem a únorem, občas v létě jeden dva květy a pak v okamžiku kdy ho dám domů z letního bytu. Zavařování už jsem skončila, jen když nejsou žádné marmelády tak je zavařovací rok. A jelikož jsme sami s mužem, děti nějak zájem nemají, tak to trvá hodně dlouho než se snědí. Okurky kupujeme hotové, a zeleninu nepěstuji, jen tak tři sazenice rajčat na čerstvé jídlo. Nosím jídlo z práce takže vařeního je u nás minimálně.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško ahoj, jsem tu už podruhé komentář zmizel... Jsi pilná jak zavařuješ jako Fruta ! V zimě se vše bude hodit... Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, ty jsi teda pilná a krásně tvoříš. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi takova pracovita :-) Myslim ze vase leto bylo lepsi nez nase.

    OdpovědětVymazat