pondělí 15. dubna 2024

Vistárie

                                 

                                              Letos prvně rozkvetla.

                                        Vypěstovaná ze semínka od souseda.

Už před mnoha lety jsem si jednu vistárii koupila u zahradníka, ale první zimu nepřežila.

                   Mám velkou radost, že z 8 semínek jich 5 krásně roste.

                                        Další nové scrunchies pro Aličku.

                                                 Ještě foto ze zahrady.









14 komentářů:

  1. Když se vistarii zadaří, tak je to nádherná kvetoucí záplava . Tak pivoňky u nás ještě nekvetou, byť je všechno hodně urychlené.
    Hezké pondělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, dřevité pivoňky kvetou. Už 18 let je chodím každé jaro obdivovat na pivoňkovou loučku v botanické zahradě v Praze -Troji.Ty bylinné mají ještě čas.

      Vymazat
  2. Po kolika letech ti ta vistárie vykvetla? Četla jsem, že když, tak po zhruba deseti letech, ale někdy nepokvete vůbec.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, krásně ti to kvete👍🌸👍. Vistárii trošku závidím. Podobně jako ty jsem jí koupila b květináči a také nepřežila zimu. Teď už bych jí neměla kam dát, máme už jen půlku zahrady.
    Aličku jsi určitě potěšila. 💓💋 My naší Bětku snad také, leží v nemocnici na Bulovce, v sobotu v noci jí operovali akutní slepák. Má ráda koně, tak jsme jí koupili knížku o koních.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Vistarie i celá zahrada, to je nádhera, Maruško, ale jen zírám na ty vlasy vaší Aličky :o) Krásné copy!
    Přeji hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zahrada krásná, ale vistárie nádherná. Taky obdivuji vnuččiny vlasy.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to je nádhera. A překvapilo mě, že už ti kvetou pivoňky, já mám teprve poupata. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,máš krásně rozkvetlou celou zahradu.Vnučka má moc pěkné a dlouhé vlasy.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. To jsi udelala moc dobre vypestovat vistarii ze seminek!

    OdpovědětVymazat
  9. Vistárie je opravdu nádherná, překvapilo mě, že je vypěstovaná ze semínka. Jsi šikovná, zahrada je moc pěkná. Zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško zdravím, nevím co mám obdivovat dřív - jestli vistárii nebo vlasy vnučky Aličky... Krásné všechno ! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat