pondělí 8. dubna 2024

Nový věneček

 

                                         vystřídal ten velikonoční.

Podobný jsem viděla na blogu u babí Lenky. Nápad se mi líbil. Alespoň upotřebím staré špulky po babičce a pratetě. Z nostalgie jsem je nemohla vyhodit. Na šití se už nitě nemohly použít.

Špulek ze dřeva jsem na věnec měla málo, tak jsem doplnila plastovými. Spojení staré a nové doby. Snad to vadit nebude.

                                         Další dvě scrunchies pro vnučky.

Ještě velikonoční vajíčka, které mi namalovala ( ubrouskovou technikou) vnučka Alička.
                                                Jarní pohled do zahrady.




                                           
                                                    Rozkvetlý ořešák.
                                        
                                   Snad nezmrzne, jako vloni a budou oříšky.



9 komentářů:

  1. Moc pěkný věnec. Zahrada krásně kvete.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak poznat, že člověk dorazil ke švadlence? Má na dveřích tematický věneček. Pěkné a nápadité.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,věnec se mi moc líbí,jsi nápaditá.Vnučka je šikovná a zahrada krásně rozkvetlá.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, ten věneček, to je pecka! Hned je vidět, kdo za těmi dveřmi bydlí! Krásné fotky ze zahrady, teď se mění každým dnem, že.
    Přeji příjemné jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věneček nemá chybu, takový hned viset na dveřích někde neuvidíš !
    Jo,jo všechno rozkvétá, příroda už začíná svými barvami mávat.
    Měj se hezky a užívej jarních dní !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Věneček je opravdu vhodný pro švadlenku! Zahrada ti pěkně kvete, jen to berou kytky děsně hopem, za chvíli bude kráse na kterou se člověk vždycky těší celou zimu.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, věneček je parádní a je to prima nápad, jak upotřebit staré špulky. Já je kdysi používala k pletení šňůrek. Čtyři hřebíčky a krátká jehlice nebo háček a už to jelo. 👍
    Vajíčka od vnučky jsou parádní, stejně tak i rozkvetlá zahrada.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Śliczny i oryginalny wianek! Ogród zachwyca!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat