pátek 28. července 2023

Okurková sezona

                        Čemu se dobře daří ? To jsou okurky. Tak to začalo.




                                        Celkem zavařeno 70 sklenic.


                                                        pár jahod

                                Jablíčka padají suchem, tak trochu povidel.

                                          A příště bude snad i něco o šití.


6 komentářů:

  1. Jak by si mohla trávit čas u blogu! Smekám před těmi okurkami, to je tedy pořádné číslo!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, už dávno nenakládám, ale kdysi i 150 až 200 sklenic a to z naší zahrady. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já si pochválit úrodu okurek nemohu. Nějak se jim letos u nás nedaří. Pár skleniček ale zavařených mám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Looks really good. You are ready for the winter :)

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,jsi pilná.Já už nic nezavařuji,také nemám zahradu a udělám jenom nějaké džemy.Pokud dostanu od mladých suroviny.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, Ty jsi správná hospodyňka, zima Tě nezaskočí... Já jsem letos taky zavařovala okurky a to dost - celkem 40 kg, pro celou naši velkou rodinu. Měj se hezky, zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat