pátek 28. července 2023

Návrat po delší době

Nějak ten blog zanedbávám. Tak alespoň pár obrázků květin před tím velkým suchem.


                                                      začátek června


                                           a pro porovnání konec července



                                               kaktusy kvetly v červnu

                                              a začátkem července











                                                  A teď už jen vše usychá.


5 komentářů:

  1. Sucho nesucho, u tebe to kvete překrásně vždycky!
    Moc ráda tě tady vidím, Maruško!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mě kvete červený fylokaktus kdy se mu zachce. V lednu, v květnu, na podzim.... ale, měla bych velkou prosbu. Nemohla bys mi poslat oplégr toho žlutého? Ještě jsem ho nikde nemohla dohnat, ani ve skupině o kytkách na fb. byla bych ti vážně moc vděčná. Ale máš krásnou fuchsii. Škoda že ještě nekvetla když si jí fotila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, napiš mi adresu na kralova.mar@centrum.cz
      kaktus pošlu. M.

      Vymazat
  3. It is lovely to see your summer flowers. The cactus blooms are beautiful!

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, máš moc hezkou zahrádku ! Ráda jsem nakoukla, Lenka

    OdpovědětVymazat