pátek 18. srpna 2023

Je až s podivem,

 

                                    že jsme tam vůbec nějaké houby našli.

Les , do kterého mne prvně před 65ti lety přivedl děda Pepa, se hodně změnil.

Kůrovec ho úplně zničil.



To bylo asi naposledy, co jsme do lesa na Křemenici jeli. Bude to ještě dlouho trvat, než les opět vyroste.  

    A abych nekončila článek tak pesimisticky, jeden rozkvetly kaktus pro Vendy.

                                                  Přeji hezké letní dny.

10 komentářů:

  1. Krásné úlovky. My letos navštívili po letech můj rodný, milovaný les a bylo mi do pláče. Všechno vykácené, všude jen bordel a bahno. Většinu lesa nahradila mítina plná "mrtvol" :-( Už jsem našemu prckovi neměla co ukázat...

    OdpovědětVymazat
  2. Tam to znám! Chrudimačka bývalá! Ale nejlíp se houby nacházely ve Smrčku.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, moc pěkný úlovek, Četla jsem, že houby rostou a tys to dokázala. Můj muž ještě letos na houbách nebyl, nějak není čas. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. To je teda úlovek:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný úlovek. U nás ještě nerostou ...
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Je pravda, že se lesy mění. Najednou je to kus jiné krajiny.
    Houby u nás rostou. Plný koš jich manžel už několikrát přinesl.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Houby závidím. U nás nic neroste. A máš nádherný listový kaktus. Mně letos ještě nekvetl.

    OdpovědětVymazat
  8. I u nás jsou lesy po vykácení k nepoznání, občas si myslím, že jsem někde úplně v neznámých místech. Houby závidím, u nás ještě nerostou, nepotkala jsem ani prašivku. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško,pěkné houby.Nás zásobuje houbama dcera,les mají kousek a oni je nejedí.Něco nasuším a dám jim potom na hubník na Vánoce.
    S lesy je to všude stejné.Krajina se někde naprosto změnila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, zdravím. I já jsem teď co to jde v lese, ale musím jezdit na chalupu k mému bratrovi, tam roste spousta hub. U nás zatím nerostou. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat