čtvrtek 1. července 2021

Léto budiž pochváleno,

                                     až na to strašné tornádo na Moravě.

                                            Vůbec nemám čas na šití.

                                                Věnuji se jen zahradě.



                                              


                      Po deštích vše krásně roste. Tak hlavně boj s plevelem.





                                            I třešně rychle dozrávají.

                                            A pár kvítků pro radost.







Moc děkuji všem za komentáře k minulému příspěvku. Přeji klidný víkend a příště už snad bude něco o šití.
 

 

10 komentářů:

  1. Marie, máš to na zahradě krásně upravené, já nějak moc nestíhám, ale trošku se snažím. Ta užitková zahrada mne dostala, máš se opravdu o co starat. :o)
    Měj prima léto. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrádka i zahrada jsou boží!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, už dávno vám, jaká si skvělá zahradnice. Nádherné fotky, radost se podívat.
    Přijela jsem po týdnu domů, zatím jsme zvládli jen uklidit to polámané a ulámané...
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, máš krásnou zahradu a je za tím vidět hodně práce. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,nedivím se,že není čas na šití.Tak krásná zahrada dá velkou práci.Jenom těch rajčat.Musíš být skvělá zahradnice.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Já sekám a pleju. A to samé mne teď bude čekat na chatě. Na týden práce až, až .... tak jsem zvědavá jestli si tam vůbec taky odpočinu.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, je vidět, že se o zahradu vzorně staráš, je krásná.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. S šitím jsem na tom podobně, jen důvody mám jiné. A zahradu po dvou týdnech nepřítomnosti pěkně zarostlou. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, jsi vzorně zahradnice ! Je za tím vidět spousta práce. Ale krásně Ti to roste a máš z toho určitě radost. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Your garden is so beautiful! I enjoyed seeing all your photos of it.

    OdpovědětVymazat