pondělí 21. června 2021

Šijeme s Aličkou

                        Opět po delší době ( porucha počítače) jsem tu zpět.

 

Nějaký čas jsme  tu měli naši vnučku. Na její přání jsem ušila podsedák na zahradní židličku.

Látku se zvířátky , podkladní látku i modrou stužku si Ála vybrala sama.

                                  Pomáhala s vycpáváním polštářků - pufínků.


                                      Ochotně pózovala i  ve špatném počasí.

          Doufejme, že se počasí umoudří a Alička si židličku na zahradě užije.
 


14 komentářů:

  1. Maruško, potah s podsedákem a tygříkem je krásný a Alička si ho určitě užije. Už tím, že ti pomáhá, si "pěstuješ" pokračovatelku v šití těch úžasných věcí, které vytváříš. 👍👍
    My babičky máme trpělivost a jsme rády, že můžeme ty malé něčemu přiučit. Mně také naučila háčkovat babička a já to pro změnu naučila prostřední vnučku.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi prťaty je radost pracovat. A pro ně. Tak ať vám ta spolupráce brzy přinese i další plody, už se těším na výsledky.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, to je tak kouzelný příspěvek. Z takových chvil bude Alička žít celý život. Jste skvělá parta!
    Mějte se obě moc krásně! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško,vnučka je moc šikovná a jednou se jí to bude hodit.Taková babička je k nezaplacení.Já se od té mé naučila šít už na základce.
    Podsedák je moc krásný.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, ušily jste s Aličkou moc pěkný podsedák. Je šikovná, když Ti pomáhá.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím tě, špatné počasí? Kde jste ho vzali😊? U nás do dneška krásné léto. Podsedák je parádní a to křesílko!!. J

    OdpovědětVymazat
  7. Podsedák se vám povedl, jste holky šikulky.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, moc Tě zdravím, Líbí se mě, že Alička pomáhá s tvořením Tobě. Přesně takhle jsem to měla já se svojí babičkou a mamkou, obě byly moc šikovné. Podsedáček se povedl a křesílko je taky krásné, a tu bundu s puntíky bych brala taky... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. I am glad that your absence was only because of computer problems!

    That chair cover looks good. It is wonderful that you can help your granddaughter be creative and teach her useful skills.

    OdpovědětVymazat
  10. Podsedák se moc povedl. Vnučka je šikulka.

    OdpovědětVymazat
  11. Holky šikovné jste!
    Přeji hezké dny a další společné tvoření. J.

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, ten podsedák s tygrem je úžasný a spolupráci jste si evidentně spolu moc užily, holky. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  13. Podsedák je "in", ale nejlepší na tom je, že vedeš vnučku k ručním pracím. Nejen, že vidí, jak se to dělá, ale získá k tomu vztah, což je nejdůležitější. Na to mnozí zapomínají a já přeji hodně dalších úspěchů. ☺

    OdpovědětVymazat