středa 7. července 2021

Drobnosti

 

                                                        jen malé šití


                                      obal na papírové kapesníky



                                      konzervovaní letošní úrody třešní


                                    něco pro mlsné jazýčky - krtkův dort



 



12 komentářů:

  1. U nás se teď také zpracovávají třešně. Tvůj krtinec vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Obal na kapesníky je kouzelný. Jsi šikovná, šiješ, zavařuješ a pečeš.

    OdpovědětVymazat
  3. Piękna praca! U mnie też dużo czereśni. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpovědětVymazat
  4. I have not seen a mole cake before. It looks delicious!
    You have a good crop of cherries.
    The tissue box cover is cute.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, vtipný obal na kapesníky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško,jsi pilná.Šití malé,ale krásné.
    Krtkův dort bych si dala hned,mám ho moc ráda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, ty jsi neskutečně pilná! Zásoby na zimu chystáš, šiješ a ještě vyrábíš takové dobroty!
    Měj hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, jsi činorodá. Vtipný zásobník na kapesníky, líbí se mě. Třešně jsem taky zavařovala, ale krtkův dort jsem u toho neměla. Ale dala bych si kousek hned...Měj se hezky, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, já nejdřív myslela, že tvoříte s vnučkou :o)) a ono překvapení.
    Měj hezké letní dny. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Your blog posts are always so delicious!!

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško tvoje letní drobnosti jsou krásné, hlavně zavařovací mne uchvátily. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi tak šikovná. Já mám pocit že nic nestíhám.

    OdpovědětVymazat