neděle 13. prosince 2020

Třetí adventní neděle

Další šití vánočních pohlednic.

                                                      



                     I vánoční kaktusy se chystají na svátky, krásně rozkvétají.



9 komentářů:

  1. Maruško,vánoční pohlednice jsou moc krásné a nápadité.To bych vůbec nesvedla.Vánoční kaktus mně také vykvetl a hned opadal,přendala jsem ho na parapet,aby měl světlo a asi mu to neudělalo dobře.Opadal poprvé,kvete mi i na velikonoce.
    Měj hezkou třetí adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, pohlednice jsou moc hezké a obdivuji ty kaktusy - ty mé kvetly už v listopadu... Skvělé načasování!
    Přeji příjemnou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím mi rozkvétá jeden kaktus, ten co jsem si koupila před týdnem ani nerozkvetl a poupata opadala, což je u nakvétajících koupených kaktusů velký problém, neb nesnáší v tomto období přenášení. Další teprve nasazuje. Letos mi pokvetou málo, nejmíň za posledních pár let. Ty pohlednice jsou opravdu velmi originální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stalo se mi to samé, tři poupata rozkvetla a zbytek opadal.

      Vymazat
  4. Pěkně se činíš:-) Kaktusy máš fantastické!

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ty to s těmi kaktusy delaš? Já už je mam odkvetlé. Ačkoliv, včera jsem jeden zapomenutý na terase donesla domů, tak třeba rozkvete opravdu na vánoce. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, šité pohlednice jsou moc hezké.
    Nedávno jsem si koupila bílý vánoční kaktus, měl hodně poupat, ale rozkvetla jen tři, ostatní poupata zavadla. Možná to bylo změnou prostředí, nevím. Ale pokvete můj letitý vánoční kaktus, tak jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, nádherné pohlednice. Mně vánoční kaktusy vloni odešly a nové jsem si ještě nepořídila. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Vánoční kaktus mi kvete jen když si ho přinesu domů. Po odkvětu už se mnou znovu nikdy nemluví. Asi bude něco špatně. Zdravím a přeji pohodové předvánoční dny ☺☺☺

    OdpovědětVymazat