neděle 20. prosince 2020

Čtvrtá adventní neděle....

                                               

                                                  a ještě vánočku

                                                 a dokončit jeden dárek.

                                polštář - patchworkový vzor - karetní trik

                                                  velikost 40 x 40 cm

                                               Klidnou neděli všem.



 


 



7 komentářů:

  1. Krása!!! Taky ještě došívám polštáře:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Polštář má zajímavý vzor. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné poštáře,moc se mi líbí.Péct vánočky mě teprve čeká asi zítra.Snad se povedou blbne mi trouba.ty ji máš krásnou.
    Maruško,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, krásný polštář. Měj pohodový a klidný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, vánočku máš jako malovanou a polštář, ten je moc hezký, v duchu současných trendů.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee Vy už máte krasnou vánočku, budu pect zítra, polštářek je moc pěkný, karetní trik znám, také jsem sila, moc se mě líbí. Mějte se na. Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Oprava, píšu na mobilu, moc mě to nejde... Marusko, mějte se hezky. Alena

    OdpovědětVymazat