středa 16. prosince 2020

ANANAS

Už od dětství mám ananas spojen s vánočními svátky. Tak ještě trochu šití. Vzor půlené čtverce mne stále baví.

                                            a ubrousek je na svém místě


                                       naše vánočně ozdobené schodiště

                   letošní věnec na dveře -  jen jalovec, formičky a mašličky

            Už mám napečeno jedenáct druhů vánočního pečiva, tak jen dozdobit.

 

                             
                              Díky za váš čas, který věnujete mému blogu.

 

8 komentářů:

  1. U tebe doma je to tak krásně vyzdobeno! A to cukroví voní až k nám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, nevím, jestli mám víc obdivovat šití, výzdobu nebo to pečení! prostě vzorná příprava!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, máš to krásně nazdobené a ten ananas je nádherný. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, výzdobu máš parádní, ti ptáčci jsou kouzelní. Já jsem už taky něco upekla, ale nechce se mi nějak to dodělat. Tak snad o víkendu. J

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, máš to všechno krásné. Ubrousek s ananasy, vánoční výzdobu i cukroví. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, so much baking! That plate of pastries looks wonderful. Your decorations are beautiful too.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,podle nadpisu jsem myslela,že to bude jedlý ananas.Dostala jsem ho k svátku a večer s manželem spořádali.Ten tvůj je moc krásný a pracný.Máš úžasnou výzdobu a toho cukroví.To se budete mít.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat