středa 27. května 2020

Z panelu

od Zdeňky jsem ušila kosmetickou taštičku pro třídní učitelku vnučky Ester.

                                   Bude to dárek na konec školního roku.
             Po prázdninách už půjde Ester na druhý stupeň základní školy.

                   Paní učitelka má ráda kočky, tak se jí snad taštička bude líbit.
                            A co kvete na naší zahradě po vydatném dešti ?

                                                   růžové pivoňky
                                             Červené už odkvétají.
                           Bílé pivoňky po přesazení asi letos nerozkvetou.

                                            Ještě slibná úroda jahod.

                                                   Už se červenají.
                                             Přeji krásné májové dny.

8 komentářů:

  1. Piękne panele i kosmetyczka!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty už se připravuješ na konec školního roku? No však on tu taky bude cobydup:-) Jahůdky-radost pohledět. Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, taštička je parádní, paní učitelka bude mít krásnou vzpomínku na milou holčičku!
    Konečně mohu říct, že i já mám pivoňky a taky mi moc krásně kvetou :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, krásně tvoříš. Jo já mám na pivoňkách zatím jen poupata. Měj pěkný a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,taštička je moc pěkná,pani učitelka bude mít radost.Už delší dobu o něčem podobném uvažuji,ale spíše na různé drobnosti,protože pořád něco v kabelce hledám.Pivoňky mám ráda a jahody budou dobrůtka.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Maruško, ten panel nemá chybu, můžeš s ním pracovat dlouho. Červená pivoňka mi vykvetla letos jen jedna-jeden květ na celém keříčku. A ostatní se teprve chystaji. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely cosmetic pouch for the teacher!

    Your peonies are looking beautiful.

    OdpovědětVymazat
  8. To je pani učiteľka vyvolená, bude nadšená z takého darčeku!
    V záhrade to máš krásne, len nech sa už oteplí, aby jahôdky dozreli a zosládli!
    Pááá

    OdpovědětVymazat