pátek 15. května 2020

Orlíčky......






                                  různých barev rozkvétají na naší zahradě.


                                            I ostatní květiny už zdobí.

                               Ze skleníku sklízíme první jarní vitamíny.


          Sazenice ze zimní zahrady je třeba už dát ven. Ale je stále chladno.


,  
    Feferonky v truhlíku měří 90 cm a jsou obsypány papričkami 4 cm. Asi jsou samosprašné, neb u nás v obýváku včelky nelétají.




A ještě moje šití. Roušky pro Esterku do školy. K dnešnímu dni ušito 151 kusů. Doufám, že už je nebude potřeba šít.


Vnučka Esterka je moc šikovná. Pomáhá dědovi sekat trávník. U nás se jí líbí, ale už se těší do Prahy. Ze třech sourozenců půjde do školy jen ona.

                                            Krásné májové dny všem.

13 komentářů:

  1. Maruško, krásně ti to kvete. 👍😊 Já téměř každý rok vysazovala 15. května rajčata, někdy i dříve. Venku je opravdu zima a dnes v noci má ještě přijít mrazík. Snad už poslední. Zítra rajčata vysadím, měla jsem je venku, aby se otužila, ale od pondělního večera jsou na chodbě a kvetou.
    Vnučka je šikulka a navíc pracovitá. A ty také, obdivuju to nožství roušek.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, to je nádhera! Mám jen dva druhy, ale ty plnokvěté, to je fakt pecka!
    Snad se už oteplí a budete moct sázet!
    Esterce tu školu přeji, určitě se už nemůže dočkat!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné májové dny. U nás ty Orlíčky spíš omezuji. Ony se vysemeňují, kde je napadne. To ovšem nic nemění na tom, že jsou to pěkné kytičky. Sama jsem je domů dotáhla. A ty roušky- doufám, že to taky skončí. Ani je nepočítám - je nás hodně v rodině i okolí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Maruško, orlíčky miluji - také mám jimi poseté záhony. Jinak jsi velká zahradnice - papriky, rajčata - obdivuji množství - ale potom ta úroda - nádhera. Přeji ti hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,orličky jsem mívala také na zahradě,mám je moc ráda.Máš je moc krásné a v tolika barvách.Co máš všechno v zimní zahradě,to koukám jsi velká zahradnice.Jsi šikovná na všechno.Roušky budeme aspoň ve vnitřních prostorách nosit dlouho.Moje starší vnoučata už středoškoláci pomáhají rodičům v hospodě a dnes jsem se jich ptala,co je lepší,škola a nebo práce.Už by chtěly do školy,hlavně kvůli kamarádům.Maturovat ještě nebudou,tak školu už v tomhle školním roce nenavštíví.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  6. It is lovely to see your spring flowers! Happy gardening, and good health to you and your family.

    OdpovědětVymazat
  7. Your garden is wonderful. And wow ... so much plants!!! Amazing. You are making a very good job!
    Happy days and all my best
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  8. Mas krasne orlicky, taky jim nechavas prostor nebo jim vymezujes prostor?. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostor jim nevyzemuji, tak jsou všude po zahradě. Můj jim říká " děsnej plevel". Ale já je mám ráda. Ty žluté od Tebe mi bohužel nevzešly.

      Vymazat
    2. Dlouho jim to trva, jestli jsi je nevyhodila, tak jeste vyckej. Podivam se na zahrade, jestli se mi nenamnozily. J.

      Vymazat
  9. Jeste ze mame ty zahradky, je mi lito rodin v bytech, a na vic s detmi, to musi byt tezke.
    Doufam ze se vam pocasi brzy otepli!
    xx

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, krásně ti to kvete. Ke kochání. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Orlíčky dělají radost i mě, jinak už máme vše zasazeno a šup do práce.
    Maruško měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat