pátek 8. května 2020

Radostí proti Covidu


                         Zeleň v zimní zahradě mi dělá radost moc a moc.


               I ten nedělní koncert skupiny Malina Brothers mne velice potěšil.
Už se těším, až skončí opatření kolem pandemie a budu moci jít na jejich živý koncert.

                             K šití se moc nedostanu, tak jen další  ústenky.    
                 
                                      a ještě jedna pro milovnicí koní
               
                                              Další radosti - květiny
                            v květnu stále kvetoucí vánoční hvězda
                                                        
                                                           a tulipány

                                          Všem přeji hezký sváteční den.

9 komentářů:

  1. To je života všude kolem:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,takových sazenic,mít zimní zahradu musí být krása.Vánoční hvězda mně moc dlouho nekvetla.Roušky máš moc krásné.Já si pouštím písničky z Youtube,ale se sestrou jsme kvůli opatřením přišly o jeden koncert a divadlo.Chybí mi to.Radostí máš hodně a to je dobře.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Happy plants and beautiful music can bring us joy in these difficult times.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, až otevřeš stánek se sadbou, dej prosím vědět, přijedu :o)
    S rostlinami všeho druhu to skutečně umíš! A tyhle koncerty, to je paráda, taky mě jich pár potěšilo!
    Měj krásný den! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško ty přísady máš nádherný. Já je letos musím koupit. Nějak jsem se k jejich vysetí nedostala.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to jsou krásné radosti. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, život se má skládat z malých radostí a tys jich měla několik. Zimní zahradu tiše závidím. Sadbu so dělám sama a letos mi to všechno strašně přerostlo. Rajčata muž mám druhý týden venku, jsou sice v kelímcích a když hrozí studená noc, stěhujeme je do chodby.
    Bratři Malinové jsou super. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, tyto radosti jsou moc hezké, až na ty roušky. Snad už brzy nebudou potřeba, nosit je i v létě by bylo strašné. Koukám, kolik máš předpěstovaných sazeniček, jsi šikovná. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Marusko, paaaani, tie sadenice su nadherne! Rajciny vysli aj mne, ale paprikam sa u mna moc nedari :) nechce sa im...skvele, tak nech je aj bohata uroda, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat