pátek 28. února 2020

Věneček


                   čekal na dokončení už od loňského září. Odkaz je tu.

                                        
                                         Střed je prošitý lasturami.


Měl to být adventní ubrus, ale nestihl to. Má jarní barvy, tak bude zdobit velikonoční stůl.

                                               Tak krásně rozkvétá.
Po odkvětu ji silně ostříhám. Už třetí rok v únoru nás kalanchoe odmění květem.

17 komentářů:

  1. Maruško, to prošití je pecka!!!! Moc se ti ubrousek povedl. A také ho spíš vidím na jaro než k adventu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ryze jarní ubrousek. Moc povedený.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten patchwork je tak krásný, až se mi tají dech. :-D
    Kalanchoe nádherně kvete.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško,to je nádhera.Zvětšila jsem si to a jenom žasnu.Precizní práce,to bych nesvedla a tak můžu aspoň obdivovat u tebe.
    Kvetou ti krásně,asi kolopejky.Já jich mám několik a nekvetou.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. To je nadhera! A to prosivani je vyborne, well done :-)
    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Piękna praca!!! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný, překrásné je i to prošívání!
    Maruško, přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Decka klidne celorocni, krasna. Kolopejka nadherna, ja jsem jich mela nekolik a napadli mi je nejaci skudci, musela jsem je zlikvidovat. Tak at se Ti dari - siti i kytky. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful quilting, Marie! And beautiful flowers, too.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná práce mistře! Ty máš spešl šicí stroj, nebo to prošíváš na normálním stroji? Já s kalanchoe nemám štěstí. I když jí ostříhám, i když jí hejčkám stejně mi nikdy nevykvete druhým rokem a za chvíli zajde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prošíváno na českém stroji LADA.

      Vymazat
    2. Tak to je super práce. Viděla jsem právě to quiltování na speciálním stroji, to byla opravdu "strojová" přesnost. Protože ty to máš stejně dokonalé, ptala jsem se jestli to děláš na normálním šicím stroji nebo ne.

      Vymazat
  11. Maruško ubrus je nádherný, na jaro na zimu - určitě se hodí na každé roční období. Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná práce.
    A ta kalanchoe je nádherná!
    Krásný večer, Ilona

    OdpovědětVymazat
  13. Kalanchoe je neuvěřitelná, mně nikdy podruhé nevykvete.
    Pěkný večer. J.

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško, kalanchoe mi nikdy nevydrží, ještě nikdy mi nekvetla podruhé. Ubrus je nádherný, taky jsem se před dvěma lety pokoušela o patchwork, ale takovou krásu jsem nevytvořila nikdy, i když moje polštářky trůní u přátel a rodiny, ale v konkurenci s tebou by neobstály. Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  15. Sedím tu a přesně nevím, co obdivovat dřív !
    To květenství je bohaté, hrozny květů, přiznám se, že jsem takovou rostlinu v domácích podmínkách ještě neviděla, většinou to dokáže pouze klima skleníku.

    OdpovědětVymazat