sobota 22. února 2020

Co zbylo z tajemství ?

Vždy, když začínám šít projekt - Mystery - tajemství  podle Bonnie K. Hunter, uvažuji o menším quiltu, než je originál. Pokaždé mi stejně nějaké bločky zbudou. Tak co s nimi ?


                            Ušila jsem z nich polštář ( rozměr 70 x 80 cm ).
 
Darovala jsem ho mému hodnému manželovi. Má velkou trpělivost s mým
"patchworkovým koníčkem". Vždy mne ochotně doveze ( i s celým šicím vybavením ) na naše klubová setkání.

Už má polštář i své místo -  blízko dokončeného quiltu Mystery - Frolic.


                       Děkuji všem za milé komentáře k minulému příspěvku.

13 komentářů:

  1. Ale to je hezké!!! Ne tedy jen polštář, ale to samotné věnování.

    OdpovědětVymazat
  2. To mel manzel urcite radost. Usijes i pro sebe? Vypada to moc hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já mám pro sebe ušitý polštář ze zbytků od On Ringo Lake. M.

      Vymazat
  3. Piękne patchworki!!! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné, Maruško! takové svěží batvy, na polštáři se musí krásně spát!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Du bist eine Stoffkünstlerin!!! So wundervolle, feine Arbeiten! Einfach toll. Ich beneide dich für diese Gabe.
    Danke für deinen lieben Besuch und liebste Grüße
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško,to je taková nádhera.Krásně zkombinované barvy a ty práce za tím.Moc obdivuji.Hezké dny Ti přeji

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, je to úžasný. Fantastická kombinace. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful set!! The bedroom looks lovely and springly.

    OdpovědětVymazat
  9. Wonderful! I am making something with my left-over pieces, too.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško krásné a vzdušné ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Po právu se říká, že kdo umí, tak umí. No a já jen koukám a obdivuji. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Cudowny patchwork:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat