sobota 20. července 2019

Okurková sezóna

                                                Letos se okurkám daří


Ještě, že mám šikovnou pomocnici.


                                        Byla to práce na několik dní.
   Celkem jsme naložili 87 sklenic. Je to i pro rodinu dcery, syna a pro maminku.



                Letos se daří zelenině i květinám. Tak rozkvetl náš krvokvět.
 

8 komentářů:

  1. Hi Marie what a great garden you have,I didn't realise that you can bottle cucucumbers,lucky you had a good helper as you have so many cucumbers xx

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing cucumber crop!

    I have not ever seen your beautiful flowering plant before.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, no páni! To je tedy pořádná porce! A malá pomocnice je pořád větší...
    Když ono není nad domácí, že.
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. U nás se říká "sekáte to jak Baťa cvičky". :))

    OdpovědětVymazat
  5. U nás teprve okurky nasazují. Užij si zavařovací proces, vypadají velmi dobře. A malá pomocnice (Alička?) je velká frajerka.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky milujeme domácí nakládané okurky. Vloni jsem jich udělala tolik, ze zbylo ještě na letošek.. takže nyní máme ke všemu saláty a čerstvé okurky.
    Už se těším, až Nikolka vyroste a budu mít taky tak bezvadnou pomocníci, jako ty ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, to je pořádná zásoba. Dříve jsem také okurky zavařovala, ale nejvíc jsem měla do 50 sklenic. Poslední léta jsem ráda, když jich zavařím 20. A takovou šikovnou pomocnici nemám. :o)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat