pondělí 15. července 2019

Mají svá jména......

Kdo ? Naše kaktusy.

 
                                   Ten žlutý krasavec je jmenuje Pikl.

                                            Něžně růžový je Voldán.


                                      Zářivě červený se jmenuje Klouda.

        Jména mají po dárcích odnoží. Také jste si někdy pojmenovali květiny ?
                                          A po kom, nebo po čem ?

                                         Krásné letní dny všem čtenářům.

9 komentářů:

  1. Hi Marie wow i love the flowers on these cacti,they are so pretty,hope you have a lovely day my friend xx

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, úplně obsypané květy

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, dneska si mě potěšila a hodně pobavila. Myslela jsem, že mám Voldána, ale mám spíš mamku :o)
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. xixi ja svoje kvietky volam "Pipúšik" "Cicúšik" "Ňuňiatko"...dobre to znie potom keď sa k ním prihováram :) ak by ma niekto počul asi by sa chytal za hlavu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám většinou "ty po babičce" (co zemřela v roce 1998)- měla vlastně jen jeden druh muškátů, ale podařilo se nám je uchovat a rozmnožit, pak mám hodně "krasavic" - denivek a jen jednoho "Bohouše" - tomu už dala jméno kamarádka, od které jsem ho dostala.A po pravdě nevím vůbec, co to je za kytku. A ostatní oslovuji podle mojí nálady a jejich stavu. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful cactus flowers!

    I have not given my plants names, but it is a nice idea.

    OdpovědětVymazat
  7. My měli pojmenovánu kytku ve třídě, jinak ne:-))) Ale toho Alfonse už té kytce nikdo neodpáře.
    Maruško, ty jsi zahradnice. Krásně ti doma kvetou kaktusy, u mě jen přežívají:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné kaktusy! My jsme kdysi říkali poněkud nezdvořile kytce, o které nevím, jak se jmenuje ale vypadala trochu jako modrá klívie, Stará Blažková, protože jsme ji dostali od paní Blažkové. Hezký den přeji, Majka

    OdpovědětVymazat