středa 5. června 2019

Hurá na nákupy

                                puntíkatá nákupka š. 35 cm a v. 40 cm
                                    dá se složit do malé kapsičky

                   Použila jsem PW blok šitý na papír ( z květnového šicího klubu).
                                   
                                      Ekopytlík na pečivo š.34 cm v. 37 cm 
Spodní díl je z látky ( aby se mohl položit do vozíku v obchoďáku)
vrchní díl je průhledný ( aby si pokladní prohlédla, co pytlík obsahuje)

                                         a malá taštička na peníze
              Celá sada už cestuje na Moravu na charitativní šití pro SONS.

9 komentářů:

  1. Ó, to se máme na co těšit!!! Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško to ses vytáhla, krásná sadička! Moc zdravím Tebe i celou rodinku!

    OdpovědětVymazat
  3. Nákupka boží. A ten pytlík je super nápad. Taštičku pro SONS budu teprve šít.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi vymyslela dobre, ten sacek na pečivo. Kdyz vidim, jak do voziku davaji maminy odrostlejsi deti, co se nevejdou do toho sedatka, v botech...J.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní šití a ještě na dobrou věc - super, Maruško!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, poráda, taky bych ráda přidala ještě nákupku pro SONS a ty ji máš úžasnou. j.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná a praktická sada.
    Když jsem začala nosit eko sáčky, prodavačky na mě občas koukaly, co to mám.. a pak mi jedna hlásila, že se ty sáčky už rozmáhají a začíná je nosit dost lidí ❤️.

    OdpovědětVymazat
  8. Great idea for a bag! So much nicer to use as a plastic bag!

    OdpovědětVymazat